Tidus Clim - vovven från vidderna

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Grattis Tidus 3 år!

Av Tidus-Clim - 2 februari 2011 15:12

Idag blir jag 3 år ung, vilket inte innebär annat än att jag ska få middagen toppad med köttbullar. Matte är så stolt över mig, men håller med om att jag fortfarande är mest som en valp i många fall. Själv tillägger jag bara att det har att göra med vinden i mitt blod. Det förstår du matte att har man en hund till hälften kommen av vinden så får man dess frihetsälskande uttryck på köpet.

 
 
Anna med flock

Anna med flock

2 februari 2011 22:26

Åh grattis! Hipp hipp hurra på din treårsdag! Hoppas du fick många köttbullar och att du fortsätter hålla dig ung i sinnet :)

http://timsevimse.wordpress.com

 
Silla

Silla

3 februari 2011 11:29

Grattis lilla håriga vän :) Hoppas vi får ses nån dag!

http://annaochdenlillasilla.blogspot.com

 
Kasper

Kasper

3 februari 2011 18:02

Låter så vackert, att du till dels är kommen av vind.
Det är förstås därför du är så vacker liten hund. KLART att din matte är stolt över dig!

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Hector

Hector

17 februari 2011 02:13

Nämen har du fyllt år. GRATTIS drygt en vecka sent, men ändå. Hoppas du hade en härlig födelsedag.
Jag blir snart 1 år jag, så jag är hälften så ung som du.

http://rocketbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tidus-Clim - 13 februari 2012 21:38

Matten har mist en hel del vett och etikett på senaste tid, vilket framgår av det beslut hon tagit. Min blogg läggs totalt på is, något den i och för sig har gjort nu sedan i höstas minst. Innan den den officiellt förklaras lagd på is vill jag dock b...

Av Tidus-Clim - 19 oktober 2011 00:09

För vad håller hon egentligen på med, hur har hon mage att frånta min ädla nos dess stora plats på internet. Jag en hund av nordanvinden, med vidder under tassarna och rymden över ryggen. Det har hänt mycket sedan sist, men det viktigaste är nog att ...

Av Tidus-Clim - 4 juni 2011 22:31

Solen sken från högan skyn denna förmiddag, jag galopperade genom storskogen med hussen och matten i faggorna och njöt av vinden. Väl hemma igen skulle vi bara in en kort sväng för lunch innan det bar av ut igen. Och då plötsligt...från horisonten vä...

Av Tidus-Clim - 23 maj 2011 22:19

Sommaren knackar på fönstren och jag rusar vidare genom de stora skogarna. Under den senaste tiden har jag haft turen att promma en hel del promenader med sötaste Ebba. Jag har varit på allehanda skogsäventyr och tagit mig an en och annan sparvjakt. ...

Av Tidus-Clim - 3 maj 2011 21:24

Under denna händelserika dag har jag; Varit på en joggingtur med husse, i bekvämt tempo svepte vi fram längs strandvägen. Härligt att få ur sig vårkittlande energi. Varit på middag hos hussens mormor, en snäll och klok liten tant som klagar på at...

Ovido - Quiz & Flashcards