Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Tidus-Clim - 5 oktober 2010 21:35

Ibland öppnar husse och matte Tidus-spa här hemma. Då jag som bekant får ligga halvsovande på badrumsgolvets tjocka matta till massage, kloklippning, hårfrisering och tandborstning. Kvällens behandling bestod främst av kloklippning och tandborstning och som jag suger med munnen för fulla muggar när jag vädrar den delikata leversmakande tandkrämen. Tungan vet inga gränser för slurpande och fladdrande när tandborsten åker fram - "aaah" pustar jag förnöjt mellan tänderna medan den goda smaken rinner runt i munnen. Låt inte tandborstningen ta slut snälla tvåbenta, kan jag inte få sova med tuben mån tro...? Det finns inget slut på levertandkrämens revolution i fyrbenta kretsar!

Ovido - Quiz & Flashcards