Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Tidus-Clim - 23 oktober 2010 19:51

Skräpmatte bara skriver och skriver, men inte i min blogg minsann. Efter att ha gett henne en hel del onda bloggögon intar jag nu sofföhörnet för vidare filosoferande. Trots att inget av mina högst kloka funderingar syns till något här...

Nåja, för den här ynka gången kan jag i alla fall meddela att jag rusat den vackra stranden runt under förmiddagen, med bästaste Nicki. För att inte tala om vilken underbart solig höstpromenad som avlöpte under gårdagen - med bland annat sötaste Ebba i solskenet ...

Nedan följer lite av dagens äventyr:


Den här gången lyckades vi sitta fint

Men bara för en mycket kort stund...

         

Sedan gjorde jag mest som min förebild Nicki gjorde...

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards