Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Tidus-Clim - 3 december 2010 16:36

Idag åkte jag och matte och handlade hundmat :) Vilka delikata patéer som följde med oss hem, det var så det vattnades i munnen med den retfulla underbara doften svävandes i bilen under hemfärden...



Väl hemma lade matte ut alla fem smaker på golvet (men bara två syns i bild, dvs. finalisterna) och tillät mig få det viktiga uppdraget att välja vilken smak jag ville ha först. Fisk doftade såklart oemotståndlig men det slutgiltiga valet föll på lax, i och för sig är ju det också en fisk men med ädlare doft vad mig anbehagar.


    


Äta lax är lyx, jag vill ha laxen ur asken bums!



När så äntligen laxen serverades hamnade jag i någon sorts laxtrans....    ...



Mums fillibabba till sista laxslicken...Dax att hitta lämplig torkplats


     

Torkar hela kroppen för säkrets skull, ...

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards