Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Tidus-Clim - 29 december 2010 20:26

Snart är ännu ett år till den mänskliga historien. Då jag inte själv hör till ett släkte som räknar tiden blir väl denna årets sista dag som alla andra med undantag för alla smällare. Tack och lov lyfter jag inte ens på ögonbrynen åt sådana saker. Så för min del kommer det att bli en skön kväll som jag ska spendera tillsammans med bästaste Nicki när det nu beger sig.

Hur det nu än förhåller sig vill jag ändå utbringa ett ylande för det nya året. Må det verka vilande för människors rusande fjärilssinnen och skänka lycka till levandes hjärtan.


Idag har jag också varit på besök hos Nicki då min människomoster med sin man är där och hälsar på. Ute har det varit - 27 idag så det blev inte långa promenader. Kisset nästan fryser innan det landar på marken...

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards