Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Tidus-Clim - 3 november 2009 11:37

Matte har haft en ordentlig paus från alla borden och måste sedan tentan avklarades. Därmed har hon alltså ägnat precis all sin tid till den levande mig (vilket medfört att min blogg fått vila, det är ju som bekant hon som översätter mina fascinerande tankegångar till människodugliga internet symboler, d.v.s bildar mitt artificiella hundansikte ut till cyberrymden.) Förutom den förspillda tid hon tagit till att packa inför flytten, något jag i och för sig hjälpt henne med genom att gräva ut vad jag tycker ska kastas bort på golvet igen.

Phew vilket storstök det här med flyttning är...vilt främmande människor har tillträtt mitt näste helt utan lov, inflygandes från världens alla hörn. Dessutom har det på det oförskämdaste av vis tagit mina *harkel* husse och mattes möbler. Sängen, köksbordet, garderoben, soffan och diverse...så nu får jag minsann nöja mig med att ligga på en karg filt efter våra långa promenader...hårda hundår.

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards