Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Tidus-Clim - 17 november 2010 20:25

Sötaste Silla dök upp ute på gårdsplanen idag samtidigt som jag hade fullt upp med att pussas och buskramas med tjusiga Selma. Selma försvann snart och jag och Silla tog glada i hågen våra mattar på en välbehövlig promenad tillsammans. Termometern visade -15 på dagen (och -18 nu) så vi höll ett rejält promenadtempo, eller kanske skulle jag säga bustempo. Jag stötte upp till bus efter bästa förmåga men dessa stora damer är inte alltid så lättflörtade, eller så uppfattas jag mest som en surrande fluga runt någons öron... Efter promenaden återvände vi in till värmen där våra mattar satte igång med pappersarbete och jag och Silla för det mesta tog oss små halvtråkiga tupplurar...Dock fylldes ju dessa tupplurar av de godaste kompisdofter som svävade i rummets atmosfär.


Silla doftar såååå gott....  

Ovido - Quiz & Flashcards