Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Tidus-Clim - 29 december 2009 17:48

Idag mötte jag min favvovovvevän Nicki under förmiddagsrundan, vi slog såklart följe och styrde upp turen till våra mattars efterhängsna medhåll. Det bar av över höjd och dal innan vi var hemma igen och Nicki gick åt sitt håll...till min besvikelse, länge kastade jag blickar över axel efter henne...

   

För er som inte känner min hundidol följer här en närmare presentation;


Namn: Nikita

Ras: Högprocentig amstaff blandis (egentligen en landuppstigen drottning av leopardsälar)

Jobb: fredsmäklare och sinnesmässig balans utdelare för diverse människor och hundar, (samt Tidus ledsagare.)  

Ålder: 9 år (10 år i mars)

Född: I hemlig håla någonstanns i söderns Göteborg.

Intressen: Mat, godis, snacks, värme, kramar, ekorr/kattjakt

Färg: Tigerkaka



Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards