Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Tidus-Clim - 21 juli 2009 12:18

Regnet låg grått över taken när jag vaknade i morse, men ändå blev det en lååång och skön promenad med matte. Nåja ganska skön i alla fall. Jag hade en ganska hormonellt jobbig dag idag. Jag pep och tjorvade på efter min hyperaktiva nosradar, den löpte amok efter potentiella tikar. Jag tyckte mig uppfatta en suddig kontur av min matte intill kopplet där nånstanns, förbrilt forserad med leksaker, godis, pinnar, o.s.v men jag hade inte tid för henne. Jag höll ju på att finna doftspåret efter mitt livs stora kärlek...


När vi kom hem igen ville jag inte äta (som vanligt,) ingen riktig matlust när annat upptar ens tankar (d.v.s. tjejdofter). Jag äter oftast på eftermiddagen med både matte & husse när jag har dessa sökar dagar. Vilket i och för sig var längesedan sist närmare bestämt i våras. Nu tar jag mig en förmiddagslur i soffan, men trotts det hör jag med ett halvt öra hur matte tisslar i telefon med husse om någonting suspekt?





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards