Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Tidus-Clim - 7 april 2010 16:02

Kanske undrar ni, kära läsare, var jag tagit vägen. Ni förstår att husse och matte blivit utan internet och detta förfärliga tillstånd kommer troligen att hålla i sig några dagar till, jag har alltså inte förväxlats med en kyckling eller ramlat ner i något påskägg under påsk. Så för att lugna er i min bloggfrånvaro kan jag meddela att det hänt en hel del kul under påsk, bland annat har min älskade tax Ebba varit hemma hos mig på besök (bilder inom kort, det vill säga när internet återuppstår). Tills dess får ni hålla till godo. För övrigt har jag numera ofrivilligen börjat byta färg såhär lagom till våren. Har hört att grått är sommarens trend...På återseende

    

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards