Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Tidus-Clim - 23 juni 2010 20:58

I vanlig ordning har jag under dagen tagit en brottningsmatch med pumahunden Nicki. Jag ligger stadigt på 6kg utan någon viktökning till min stora besvikelse. Min idé om att rusa iväg några gram verkar gå i stöpet, för vad chans har jag mot en motståndare på över 30kg om jag inte lägger på mig lite mer. Det verkar luta åt att jag får roffa åt mig ännu några kvällsmackor från vardagsrumsbordet...


¨


Till min stora förvåning befann jag mig för en hundradels sekund av mitt liv ovanpå Nicki, men hennes trötta grin sade mig att det inte bör upprepas...



Så istället intog jag den vanliga buspositionen, lite lagom charmig. Funkar inte råstyrka får man väl försöka med sin söta mage istället.  

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards