Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg under april 2010

Av Tidus-Clim - 2 april 2010 13:46


Glad påsk alla två och fyrbenta!


Bilden är sedan i somras men jag tyckte att den var högtiden till pass, för enligt matte ser jag ut som världens snyggaste påskgubbehund.

Av Tidus-Clim - 1 april 2010 23:28

Nu är det dags att sova för ikväll. Sömnen som är så värdefull för en liten hund, den som sveper små tassar till vackrare platser utan den hårda gatans bekymmer. Platser där dofternas färger lyser starkare och hjärtan alltid rymmer hundsläktets goda vilja. Och i drömmens varma famn finner jag också husse och matte, sittandes leende intill. Tacksamma över min självklara närvaro, mitt rusande busande, mitt retsamma trotsande, men också min följsamma livsglädje, mitt gränslösa hjärta och min uppenbara visdom. Jag ger, utan en tanke på att få, och på så vis ger jag mina människor insikt.


My goal in life is to be as good of a person my dog already thinks I am

- unknown

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards