Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Tidus-Clim - 5 januari 2010 11:53

Under den senaste tiden har jag som, i ett tidigare inlägg, bekant attackerats av snöfolket. Och trotts mina otaliga segrar och utrensningar av dessa inkräktare så blir dem bara värre! Kanske måste dem helt enkelt ta till sitt tyngre artilleri för att tro sig kunna vinna våra strider. Faktum är att dessa små snösoldater helt utraderat mitt långa hundtålamod och matte har därför fått rycka in på fronten. Med "snöfolksdräparen" har hon farit fram längs min päls, och i synnerhet runt min akilleshäl - mina tassar. Hon har totalt förstört deras permanenta läger av långt tasshår och äntligen är jag lämnad ifred....phew

Dagens långa promenad blev alltså i behaglighetens och fredens tecken.

Ovido - Quiz & Flashcards