Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Tidus-Clim - 27 oktober 2009 14:50

Det är redan skymning där ute och snart ska jag bege mig av med husse och matte för äventyr i det, en aning, obehagliga mörkret. Som tur är har mina gener välsignat mig med breda vita och svarta fält i pälsen så att jag syns under både kolsvarta höstkvällar och kritvita vinterdagar.

Strapatsen som stundar innefattar en nattsvart skogsrunda i, tro det eller ej, spökskogen och ett varmt och gyllenljust besök hos Nicki. Beroende på eventuella gråbitar, monster, vättar eller andra otygs aktiviteter under skogsrundan så vet jag inte ännu hur dagen kommer att sluta. Men har jag inte hört av mig någonting i bloggen tills imorgon får vi väl räkna med att någon otäck skogsvarelse rövat bort,..*harkel* husse eller matte så att jag är fullt upptagen med eftersök...



Ovido - Quiz & Flashcards