Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Tidus-Clim - 28 oktober 2009 14:55

För tillfället befinner jag mig hos fröken Nicki. Det har avverkats diverse busstunder och tupplurar och nu börjar jag minsann bli redo för dagens andra långpromenad. Till er som inte sovit en blund p.g.a föregående inlägg, så kan jag stolt meddela att jag lotsade husse och matte hem helskinnade från spökskogen igår kväll. Och detta utan en skråma på deras artificiella låtsas pälsar i glada färger. Jag själv fick däremot utstå en mage borstad sjöblöt av lingonris och strå under hjältedådet, ett pris min ringa höjd (ca tre äpplens) allt för ofta får betala under fuktiga höststunder.

Nåja gråa norrlands landskap, ta dig i akt för här kommer den nya dagens kvällsäventyrare för att än en gång besegra din karga omgivning.


Postum vovvum; Beskåda den fantastiske Dug i filmen Upp, en kusin värd att hedersamt omnämnas.



Ovido - Quiz & Flashcards