Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Tidus-Clim - 4 augusti 2009 22:08

Än en kväll gonatt stora världen...





Av Tidus-Clim - 4 augusti 2009 17:46

Har nyss kommit hem från en fartfylld joggingrunda med matte, phew det var minsann en pers. Men hon håller stora travar uppehåll för min skull, hon vet att jag är lite för ung ännu för riktiga långstråt. Jag har skött mig kanon idag, hållit alla hormonrushar bakom lås och bom, nosradarn avskruvad en hel del. Inte pipit någonting under förmiddagsrundan trotts att det sprutat av potentiella tikar (5 st.) Men, under nämnda joggingtur var jag bara tvungen att brista ut i gnällgläffs då matte höll full fart rakt (på!) en svart liten hundknatte i mitt format. Vad hände? Allt gick så fort, men matte sa ajaj och jag tystnade med längtansfulla blickar på den ca 50cm därifrån sittande söta vännen...Nu vet matte att jag inte vill springa fort sådär nära främlingar, känns alldelens för uppskruvat för vad min tunna bom (den för dörren jag låst in hormonerna bakom) klarar just nu.


Ovido - Quiz & Flashcards