Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Tidus-Clim - 28 augusti 2009 14:14

Äntligen har klådan gett efter! Stygnen ser galanta ut och mer än en hel veckas bus, som legat intjoffat latent i mitt lillhuvud, ska ut. Jag är som galen av brottandets och oförskämdhetens lockelse. Här hemma har jag snurrat soffa och säng runt hela förmiddagen, varit ute på en bensträckare med matte - där jag lagt av en brun kandidat till titeln av min största poop. Väl inne igen fortsatte mina fasoner och matte gav mig det orangea gummitugget som underhållning. Jag måste tydligen hålla mig på mattan (eller under) ett tag till nu trotts att jag mår så bra.


Stimuli saken

Yr i busbollen

Jag håller mig under min matta...































Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards