Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Tidus-Clim - 24 augusti 2009 13:05

Idag har jag faktiskt strosat en gnutta på benen, vilket är första gången sedan operationen, det känns alltså bättre! Det har inte kliat fullt så mycket som igår och dessutom har jag äntligen gjort nr.2, detta på köksmattan med glädjande besked. Magen stannade nämligen av sedan jag befunnit mig i vovveland (sövd) men den kommmer igång allt mer i takt med mitt pånyttfödda trippande. Ett trippande som dock varvas med tvära rumpkast mot den tyvärr inte helt försvunna klådan.


Efter den pers jag hade på köksmattan med att få ut resterna av en briljant vovvebuffé bl.a innefattande lax, skinka och enrisrökt salami, fick jag besök av en gammal vän. Mina små flockmedlemmar kom hem från sitt bete igår och den förnämaste Koffi dök upp för en vänskaplig puff på min nos. Han visade mig hur man kliar sig på bästa sätt en demonstration som jag, enligt honom, kan ha nytta av så fort tratthatten är borta. Vidare pratade han om att morot är gott för magen och att linfrö sätter "sprutt på var mans prutt". Klok är han den gamle marsvinsmannen, någon att ta lärdom av.

Fin besök av Koffi




























Ovido - Quiz & Flashcards