Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Tidus-Clim - 26 augusti 2009 21:43

Just nu förekommer det tre stycken anmärkningsvärda superhjältar i mitt liv, dessa får några ärofyllda rader i min blogg som tack för visat stöd under svårare tider;

Matte som precis som jag har ett intresse i att måla, dock inte lika sofistikerat som mitt gulskvättande men dugligt ändå. Hon har, med regnbågsmelerade fingrar, skött om mig som den prins av hundar jag egentligen är under min konvalecsens. Därmed är ting av henne skapat värda att nämnas. Hennes nya hemsida (konst).

Husse, den energiske trumdåren som ränner världen runt vid min sida. En vansinnigt rolig människa med huvudet ständigt i kompositionernas värld, endast om inte jag fyller ut det med trivsamma upptåg. Husses (Andrés) banbrytande rock n roll slammer.

Och sist men inte minst den förträfflige buldoser damen Nikita, en vägvisare som spränger alla hinder, regerar alla skogar och inte räds något av stadens alla avskräden. Ett pip från min sida och hon står vid min sida.

Tack mina hjältar, från djupet av mitt hjärta.


Nikita, the superior tik



Ovido - Quiz & Flashcards