Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Tidus-Clim - 5 augusti 2009 20:46

Efter att ha slynglat på lite väl mycket den senaste tiden så tog jag i och skärpte till mig ordentligt idag, jag har uppvisat allt en gentleman har att erbjuda, artigt har jag passerat diverse tikaspiranter (av olika slag & varianter) utan ett ögonkast och dessutom har jag varit omättligt lycklig.

Husse var ledig idag och har inspirerat mig med min favvoboll i högsta hugg mest hela tiden. Jag har ätit upp ett helt tuggben vilket är mitt nya rekord, och dessutom har jag slukat två rejäla potioner acana & nature´s harvest.  En riktig bedrift efter att jag har fastat i ca ett dygn med annat som mättat tankarna ;)

Jag är helt enkelt en superwoo - jättego och mycket slim, tack för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards