Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Tidus-Clim - 30 augusti 2009 19:13

Regnet har varvats med vinande blåst och en del löv har till och med börjat falla till marken i vackra färger. Hela denna söndag har jag haft både min husse och matte till eget förfogande och det har busats en hel del, ett av mina favorit intressen efter delikatesser från kylen. Nu när någonting av ädlare slag har trollats bort från min kropp så har min nosradar svalnat av lite i sina upptåg på autopilot. Jag känner mig inte lika macho och med den saken är jag inte lika benägen att imponera på allt i min omgivning, matte har liksom börjat träda fram en aning ur bakgrundsbruset med tydligare skärpa på sistone :P

Hon har lovat att kompensera mitt avtagande machointresse med annan stimulans, vi ska visst leka, trixa och hinderforsera mer än tidigare och på nya nivåer :)

I morgon börjar matte åter sina universitetsstudier vilket medför att jag har en hel hög med tjocka böcker att slita i, om inte annat för att slåss om mattes uppmärksamhet. Numrerade pappershundar med hårda pärmar ska ju inte höra till det roligare slaget har jag hört....




Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards