Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Tidus-Clim - 26 mars 2010 20:29

Har matte tänkt egentligen? Eller snarare hur mycket, för trots alla de tankar som susat hennes huvud runt har det inte funnits plats för något som helst blogg förmedlande av mitt högt ansedda liv. Tur däremot att hon lagt varenda inch av sin dyrbara fritid, under veckans som gått riktig hårdvaluta, på mina fyrbenta upptåg. Inte nog med att jag har spårat bisam och skogsmus under de senaste dagarna, utan jag har också kommit i allvarlig närkontakt med mitt kära vårsyndrom. Det vill säga den sprittande känslan som drar över min annars så väna blick med ett skugglikt mörker såhär års. Fylld av diverse sattyg och i huvudet ett virrvarr av dofters alla färger har jag kastat mig vägarna fram i en aldrig så lång soldans. Med stackars matte som än en gång en diffus del av alla dem bakgrundskulisser som omger min viktiga framfart. Men andra ord är inte mitt så underbara vårsyndrom ett tillstånd som på något vis delas med matte. Som faktiskt kämpar sig rödögd med allehanda övningar, trick, sök, bus, och jogging m.m för att stilla det vårmonster som släppts lös under mitt kliande pälsfällande...

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards