Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Tidus-Clim - 27 mars 2010 18:16

Phew, äntligen hemkommen efter att ha utstått den ena persen efter den andra. Det blev en underbar promenad hem till älskade Nicki under förmiddagen för att efter ett antal timmars brottning (med den leopard-säls lika teknik hon besitter) bege sig iväg i bilen, eller den mobila hundkojan det vill säga. Sedan fick jag äran att leda husse och matte genom en helt främmande miljö med allehanda disitraktioner och självklart löste jag uppgiften med bravur innan jag fick vakta bilen. Detta medan husse och matte jagade mat inne i ett varuhus, eller hur nu de läckra varorna hamnar i kundvagnen. Så efter att ha tagit mig igenom en händelserik dag filosoferar jag nog nu en stund innan jag försvinner iväg i ännu en hundlur...


  


Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards