Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Tidus-Clim - 5 september 2009 12:42

zzzz.......nämen goddag - jag somnade visst ganska djupt av det lugnande jag fick av den där mystiske mannen igår. Jag hade, som jag med mitt värdefulla arv redan visste, läkt snabbt och otroligt fint. Så att få bort stygnen gick tydligen galant.

Den här dagen stormar det i alla toppar utomhus, även mattes huvudtopp. Hon fick tydligen ont i öronen efter vår fantastiska yoga promenad. Jag har gått som på små ljusblå moln hela förmiddagen, kastat högfärdiga blickar på passerande vovvar, struntat i gulparfymerade diken. Om det fortfarande är det lugnande som talar eller om min hemliga depå börjar ta slut vet jag faktiskt inte. Men det har varit mycket rogivande....*gäsp*

I natt ska jag inta min mysplats bredvid damen Nicki. Det blir till att sova där då husse och matte ska ha en massa främmande för att sedan bege sig ut i nattmörkret och den vinande blåsten. Sådant människorabalder är inte något för tuffa små vovvar då föredrar jag ett tuggben i mungipan och en varm äldre hund-dam att krypa ihop intill.





Ovido - Quiz & Flashcards