Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Tidus-Clim - 26 september 2009 14:41

Igår kväll klämde sig en vilt främmade tvåbening in i vårt vardagsrum ackompanjerad av mina högljudda protester - vem var detta att göra anspråk på min, bokstavligt talat, intuggade lya? En rånare, mördare eller än värre en bastard dem emellan - en hundfångare?! Det visade sig emellertid att det handlade om en söt människohona, inte allt för olika min matte så efter en och annan smakbit blodpudding smälte reservationens is med plats för min rosa lilla tunga. Det var mycket mysigt att gosa med M och hon var så snäll mot mig, bemötte mig precis som det anbehagar en skeptisk gentlemanna hund. Jag till och med goshetsdregglade henne i knät, en droppe kärlek att undanvara. Vi ses snart igen M med mera mys.

Presentation

I ett fjärran land finns en liten hund som här presenterar sina äventyr för en stund. En vardag så gyllene med fyrbent filosofi för vad vore livet utan lille hunds vovveri.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards