Tidus Clim - vovven från vidderna

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Tidus-Clim - 20 februari 2010 09:37

Som om det inte vore nog med diverse storbesök från huvudstaden så har kung Bore bestämt sig för att låta sin gode vän - 26 herr Celsius kliva in över landskapet. Vilket lämnat min vardagliga förmiddagspromenad till inte annat än ett snabbt morgonbestyr mestadels på två ben...

Dessutom har det, över mitt (tre äpple från marken) lille huvud, bestämts att jag ska tillbringa natten hos vovvevännen Nicki igen. Detta medan husse och matte firar siffran 75 i relation till en annan kär familjemedlem. Därmed finns inte mycket annat att säga än att jag återgår till mitt ide som jag återkommande besöker när graderna rusar under min inbyggda tasstermometers undre gräns.

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards